web stats analysis windsurf.se -> Community Blog List

Welcome Guest Log In Register

• XXXXX

Den långa resan västerut 2010

An entry in Mette's Blog by Mette, 30 Jul 2010 14:31

Då var semestern igång! Några dagar här i New York med shopping och kaffedrickande på 5 th avenue har redan tömt semesterkassan. Vi är snart på hemväg.... Trötta efter tidigstart från Karlstad minglade vi ombord på en A330. Flighten över... Read more...

Mette's Blog has    12 Comments     1 Entries     16 Views
  • XXXX

#114 Surfdagen JULI 2010

An entry in Linnea's Blog by wind-lover, 29 Jul 2010 14:37

Torsdag 29 juli Väder: Regn/moln Vind: 8-10m/s Riktning: NV-V Segelstorlek: 5.3 Plats: Habo Ljung Idag cyklade jag ner till habo på kvällen efter ett ösregn hemma i bjärred, Vinden var nere på 0 och sen sparkade den igång så... Read more...

Linnea's Blog has    37 Comments     120 Entries     3,056 Views
  • XXXX

Lite VM

An entry in Windsurfing och lite annat... by Joakim, 29 Jun 2010 13:30

Måste bara lägga upp en filmsnutt från matchen Elfenbenskusten - Nordkorea (3-0). Eboue (grönt) smyglyssnar när koreanernas kapten får instruktioner från coachen. Gått språkkurs nyligen månne ?! Annars är det väl ingen högoddsare att... Read more...

Windsurfing och lite annat... has    30 Comments     40 Entries     3,745 Views
  • Syd Afrika 2010!

An entry in Loveh's Blog by Loveh, 5 Mar 2010 09:42

Nu är tiden snart inne, planer på att börja packa etc har börjar närma sig. Har varit dåligt med vind runt Kapstaden. Vind och vågor har däremot infunnit sig på Cape Point. Jag och Emil har inte haft ork att köra dit. Andreas har fått 2 kanondagar... Read more...

Loveh's Blog has    6 Comments     13 Entries     290 Views
  • spoooock

An entry in Hampuss' Blog by Hampuss, 20 Jul 2009 12:23

Idag satt jag spock för första gången! Kändes riktigt nice. Förhållandena kan man verkligen inte klaga på, strålande sol och bra tryck i 5,3an, var även sjukt nära att sätta vulcan åt andra hållet. Helt slut efter drygt 3timmars ladd. Read more...

Hampuss' Blog has    6 Comments     4 Entries     239 Views
  • XXXX

15e maj

An entry in Magnus Blog by Magnus_, 15 May 2009 16:14

Blåste 10 m/s när ja riggade , så tänkte vara smart och ta 8.5. Men när man väl kom ut så dog ju självklart vinden .... Fick lite planing iaf så dumt att klaga. Men visst hade det vart bättre med 10.0 . Solen sken ju ordentligt iaf , härlig dag Read more...

Magnus Blog has    11 Comments     14 Entries     291 Views
  • Vår resa 2009

An entry in Tor`s Blog by starboard, 18 Apr 2009 09:38

Äntligen! Efter en fastfrusen vinter var det dags att ta sig till Hyères, Frankrike den 11 april. Härligt, isfritt och 15 grader i vattnet. Våren är här! Lätta vindar i några dagar gav oss möjligheten att försiktigt väcka armar och ben från... Read more...

Tor`s Blog has    3 Comments     2 Entries     8,967 Views
  • 21 januari 2008-01-22 Idag så var vädret riktigt fint. Det var soligt och blåste säkert en 13-14 ms. Jag stack därför ner till ribban efter skolan för att träna fotarbetet på mina jippar. Oj ojoj snacka om skillnad. Idag var första dagen som jag... Read more...

Sebastian's Blog has    1 Comments     25 Entries     11,222 Views
  • onwater hasn't made any entries yet!

Onwaters blogg has    0 Comments     0 Entries     259 Views
  • Vinken hasn't made any entries yet!

Vinken's Blog has    0 Comments     0 Entries     9,922 Views
  • Ipb hasn't made any entries yet!

IPB's Blog has    0 Comments     0 Entries     198 Views
  • Martin Lundgren hasn't made any entries yet!

Martin Lundgren's Blog has    0 Comments     0 Entries     103 Views

> Search and Filter options
Member name   
Blog name contains
by in with results per page 

> Blog Statistics

0 user(s) active in the Blogs
Active Users 0 guest(s), 0 member(s), 0 anonymous member(s)
Blog Statistics
Board Stats Our members have created a total of 12 blogs
We have a total of 219 entries and 107 comments
The newest blog is "Mette's Blog" by Mette

RSS Lo-Fi Version Time is now: 9 Sep 2010 12:18
Skin designed by IPB Forum Skins
Annonser